Jäsenedut

Voimassa toistaiseksi/2023

Perusjäsenedut

Yhdistyksen jäsenenä

• sinulla on osallistumis- ja äänioikeus kokouksissa
  • olet mukana kehittämässä yhdistystä ja sen suuntausta
  • saat kilpailla rotumestaruuskokeissa
  • saat osallistua Vuoden holsku-kilpailuun
  • saat Holsku-lehden

Yhdistys tukee jäseniä

• silmätuki 10€/koira virallisista silmätarkastuksista
  • osallistumismaksujen sponsorointi ulkomaisiin Maailman Voittaja näyttelyihin
  • edustuskokeiden ja -kilpailuiden sponsorointi (WDSF, SM, jne)
  • jalostustoimikunnan jäsenten jalostusneuvojan peruskurssin osallistumismaksu
  • harkinnanvaraisesti eri perus- ja jatkokurssi-kouluttautumisen sponsorointi

Koirakoulutukset

Eri puolilla Suomea järjestetään vuosittain eri lajien koulutusta ja vuosittainen leiri.

Suomen Hollanninpaimenkoira ry:n järjestämät koulutukset ja tapahtumat ovat halvempia yhdistyksen jäsenille.

Yhdistys järjestää myös jäsenille ilmaisia koulutuksia.

Helsingin Talinhuipun koulutuskentällä on varattu 2023 viikoittainen treenivuoro jäsenille.

Alennukset

• MyDogDNA -20%
  • Helsitar, vähintään -10% kaikista nettikaupan tuotteista, paitsi treenitaskut pro ja pk malli -20%. Yhdistyksen logo rintaan +9eur/kpl ja selkäkuva 14eur/kpl, jokainen saa tilata sähköpostitse mitä haluaa ja milloin haluaa. Toimitus suoraan asiakkaalle.

Paikallistoiminnat

Paikallistoiminnan kehittämiseen voi saada tukea 100€/vuosi, tarkoitettu koulutukseen,
seminaariin tmv.

Kasvattajan jäsenedut